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中國 가전회사 하이얼(Haier)의 인도진출 전략analysis

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작성일 23-01-21 20:00

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_SLIDE_1_
Haier in India
_SLIDE_2_
Contents
Problem Identification
Development of Solutions/Alternatives
Development of Selection Criteria
Application of the Selected Criteria to the Alternatives
Strategy Implementation
_SLIDE_3_
Problem Identification
_SLIDE_4_
Problem
Eric Braganza
The question remained for Braganza and the company:
Was this the right path for Haier Could the company sustain its growth thereafter
_SLIDE_5_
다각화
휴대용 컴퓨터와 카메라 등 다양한 제품 출시 계획
가격 정책
수년간에 걸쳐 만든 평균(average)이상의 이미지 고수
몇몇 제품을 삼성과 LG보다 3%가량 높게 책정
Problem
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Development of Solutions/Alternatives
_SLIDE_7_
Solutions/Alternatives
_SLIDE_8_
Development of Selection Criteria
_SLIDE_9_

1. 시장分析 인도 시장의 특징 (1)

_SLIDE_10_
1. 시장…(투비컨티뉴드 )

2. point역량의 파악 Value chain

3. 산업환경分析 5 Force Model


레포트/경영경제










中國 가전회사 하이얼(Haier)의 인도진출 전략analysis
설명

다.
REPORT 73(sv75)



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